Steenworp Bedrijfspanden Informatie Systeem (BIS)

Steenworp Vestigingsadviseurs Haaglanden adviseert en begeleidt (startende) bedrijven bij het vinden van passende bedrijfshuisvesting in de regio Haaglanden.

In ons BIS kunt u door middel van het invoeren van zoekcriteria een selectie maken van hetgeen u zoekt.

De resultaten kunt u bekijken via de lijst-  of kaartweergave. Zodra u doorklikt op een individueel object, treft u de detailgegevens van het object aan en de contactgegevens van de betreffende makelaar of contactpersoon.

Het is ook mogelijk om uw zoekcriteria op te slaan in een zoekopdracht. U ontvangt bij een toekomstige match dan automatisch een email met meer informatie over de nieuw aangeboden objecten die voldoen aan uw criteria.

Mocht u vragen hebben of geholpen willen worden door een vestigingsadviseur neem dan contact met ons op door een email te sturen aan Info@steenworp.nl of te bellen met 070-3141516.

14006

Steenworp-ID
14006
Straat
Spaarneplein
Nummer
2
Postcode
2515VK
Stadsdeel
Centrum (Den Haag)
Vestigingsplaats
Den Haag

of

Kantoor (Hoofdbestemming)

Beschikbare oppervlakte
11.140 m²
Deelverhuur
Ja
Minimale deelverhuur (m²)
124 m²
Bedrijfsverzamelgebouw
Nee
Bereikbaarheid
Hoge OV-eisen, Autosnelweg binnen 2 km
Prijs per m²
€ 165 per jaar
Totaalprijs
€ 1.838.100 per jaar
Servicekosten type
Nader te bepalen
Huur- / koopprijs inclusief parkeerplaats
Nee
Parkeerplaatsen
134
Prijs per parkeerplaats
€ 750
Aanbieders
Nadorp Bedrijfsmakelaars
mail: info@nadorp.nl
tel: 070-3757575
Spring Real Estate
mail: info@springrealestate.nl
tel: 070-7770014
Opmerkingen

Kantoorruimte in een bijzondere kantoorgebouw wat langdurig in gebruik is geweest bij de Postbank en daarna als hoofdkantoorvestiging van Ziggo.
De kantoorruimte leent zich uitstekend voor meerdere gebruikers zoals een callcenter of een organisatie met een open kantoortuin. Door de ruime oppervlakte per verdieping alsmede de ruime ICT-capaciteit is dit gebouw tevens geschikt voor bedrijven en organisaties in de ICT-branche. Het gebouw is functioneel en oogt klassiek van buiten, maar bijzonder modern van binnen.
Indeling:
Kelder -2: 221 m²
Kelder -1:
Bouwdeel A: 569 m²
Bouwdeel B: 234 m²
Bouwdeel C: 664 m²
Bouwdeel D: 124 m²
Bouwdeel E: 740 m²
Begane grond:
Bouwdeel A: 556 m²
Bouwdeel B: verhuurd
Bouwdeel C: verhuurd
Bouwdeel D: verhuurd
Bouwdeel E: 955 m²
1e verdieping:
Bouwdeel A: 622 m²
Bouwdeel B: verhuurd
Bouwdeel C: verhuurd
Bouwdeel D: verhuurd
Bouwdeel E: 847 m²
2e verdieping:
Bouwdeel A: 621 m²
Bouwdeel B: 326 m²
Bouwdeel C: 694 m²
Bouwdeel D: 205 m²
Bouwdeel E: 709 m²
3e verdieping:
Bouwdeel A: 602 m²
Bouwdeel B: 225 m²
Bouwdeel C: 615 m²
Bouwdeel D: 231 m²
Bouwdeel E: 711 m²
4e verdieping:
Bouwdeel E: 669 m²
Oplevering:
- Representatieve centrale entree met bemande receptie;
- Toegangscontrolesysteem;
- Koeling en verwarming door middel van all-air variabel volume systeem;
- Verlichting (500 lux en aanwezigheid detectie);
- Ventilatie (2*2,5 keer de ruimte inhoud);
- WKO installatie;
- Afzuiging via TL-5 armaturen en separate afzuigroosters;
- Overwerk regeling per bouwlaag;
- Pantry per verdieping voorzien van koelkast;
- 2 dubbele toiletgroepen per verdieping;
- Kabelgoten in de vloer verzonken;
- 3 personenliften en separate goederenlift;
- HR ketels voor noodverwarming;
- Eventueel medegebruik van vergadercentrum en restaurant voorziening.
Huurprijs archief-/opslagruimte: € 60,- per m² per jaar.
Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.

Google Maps statische kaart