Steenworp Bedrijfspanden Informatie Systeem (BIS)

Steenworp Vestigingsadviseurs Haaglanden adviseert en begeleidt (startende) bedrijven bij het vinden van passende bedrijfshuisvesting in de regio Haaglanden.

In ons BIS kunt u door middel van het invoeren van zoekcriteria een selectie maken van hetgeen u zoekt.

De resultaten kunt u bekijken via de lijst-  of kaartweergave. Zodra u doorklikt op een individueel object, treft u de detailgegevens van het object aan en de contactgegevens van de betreffende makelaar of contactpersoon.

Het is ook mogelijk om uw zoekcriteria op te slaan in een zoekopdracht. U ontvangt bij een toekomstige match dan automatisch een email met meer informatie over de nieuw aangeboden objecten die voldoen aan uw criteria.

Mocht u vragen hebben of geholpen willen worden door een vestigingsadviseur neem dan contact met ons op door een email te sturen aan Info@steenworp.nl of te bellen met 070-3141516.

21708

Steenworp-ID
21708
Op de markt sinds
Straat
Marshalllaan
Nummer
2
Naam object / bouwdeel
Tauro Delft
Postcode
2625GZ
Vestigingsplaats
Delft

of

Kantoor (Hoofdbestemming)

Beschikbare oppervlakte
500 m²
Deelverhuur
Ja
Minimale deelverhuur (m²)
25 m²
Bedrijfsverzamelgebouw
Ja
Bereikbaarheid
Hoge OV-eisen, Autosnelweg binnen 2 km
Servicekosten type
Niet van toepassing
Huur- / koopprijs inclusief parkeerplaats
Ja
Parkeerplaatsen
40
Aanbieders
Tauro Kantorencentrum
mail: info@tauro.nl
tel: 071-3420080
Opmerkingen

Kantoorruimte in Tauro Kantorencentrum Delft
Kantoorunits vanaf 25 m² op basis van korte en flexibele contracten met daarbij alle faciliteiten die u nodig hebt.
De kantoorunits variëren in grootte en zijn naar uw wens te clusteren. De units worden gestoffeerd opgeleverd en zijn voorzien van moderne kantoorvoorzieningen. Desgewenst wordt de kantoorruimte voor u ingericht en gemeubileerd aan u verhuurd.
Er zijn ook groter kantoorruimten beschikbaar. U huurt een open ruimte die u vervolgens naar eigen wens en behoefte kan inrichten. De ruimtes zijn gestoffeerd en voorzien van moderne kantoorvoorzieningen. Daarnaast kunt u, naar behoefte, gebruik maken van receptie- en telefoondiensten en van vergader- en spreekkamers die per uur gehuurd kunnen worden.
Verder zijn er zaken als secretariële ondersteuning, postverzorging, en fax- en telefoonservice beschikbaar. U betaalt alleen hetgeen u gebruikt.
Huurprijs is op aanvraag. Huurprijs is inclusief servicekosten.
Prijsindicatie voor een unit van 1 à 2 werkplekken: € 5.400,- per jaar

Brochures
Google Maps statische kaart