Steenworp Bedrijfspanden Informatie Systeem (BIS)

Steenworp Vestigingsadviseurs Haaglanden adviseert en begeleidt (startende) bedrijven bij het vinden van passende bedrijfshuisvesting in de regio Haaglanden.

In ons BIS kunt u door middel van het invoeren van zoekcriteria een selectie maken van hetgeen u zoekt.

De resultaten kunt u bekijken via de lijst-  of kaartweergave. Zodra u doorklikt op een individueel object, treft u de detailgegevens van het object aan en de contactgegevens van de betreffende makelaar of contactpersoon.

Het is ook mogelijk om uw zoekcriteria op te slaan in een zoekopdracht. U ontvangt bij een toekomstige match dan automatisch een email met meer informatie over de nieuw aangeboden objecten die voldoen aan uw criteria.

Mocht u vragen hebben of geholpen willen worden door een vestigingsadviseur neem dan contact met ons op door een email te sturen aan Info@steenworp.nl of te bellen met 070-3141516.

30518

Steenworp-ID
30518
Op de markt sinds
Straat
Buitenom
Nummer
243
Toevoeging
- 265
Naam object / bouwdeel
Spazio Offices 6e verdieping
Postcode
2711KB
Vestigingsplaats
Zoetermeer

of

Kantoor (Hoofdbestemming)

Beschikbare oppervlakte
579 m²
Deelverhuur
Nee
Bedrijfsverzamelgebouw
Nee
Bedrijventerrein
Stadscentrum - (K) (Zoetermeer)
Bereikbaarheid
Hoge OV-eisen, Autosnelweg binnen 2 km
Energielabel
A
Prijs per m²
€ 115 per jaar
Totaalprijs
€ 66.585 per jaar
Servicekosten per m²
€ 27 per jaar
Huur- / koopprijs inclusief parkeerplaats
Nee
Parkeerplaatsen
11
Prijs per parkeerplaats
€ 900
Aanbieders
JLL
mail: kantoren.denhaag@eu.jll.com
tel: 070-3181313
Cushman & Wakefield Den Haag
mail: den-haag@cushwake.com
tel: 070-3550550
Robswart Bedrijfshuisvesting
mail: info@rob-swart.nl
tel: 079-3513111
Opmerkingen

Spazio Offices biedt centraal gelegen, goed bereikbare, innovatieve en originele kantoorruimte tegen een concurrerende prijs. Kenmerkend voor Spazio Offices zijn naast de hoogwaardige en moderne uitstraling de vele mogelijkheden om werkplekken en ontmoetings- en vergaderfaciliteiten te creëren. De verschillende verdiepingen zijn ruim, open en eenvoudig indeelbaar. Het maakt het daarmee bij uitstek geschikt voor 'Het Nieuwe Werken'. Het duurzame kantoorgebouw, welke beschikt over een energielabel A, is gelegen in het Stadshart, met alle voorzieningen op loopafstand. Onder het kantoorgebouw ligt een grote dubbellaagse parkeergarage die rechtstreeks toegankelijk is via een tweetal liften en trappenhuis.
Voor de verhuur is momenteel 579 m² beschikbaar op de 6e verdieping. Gemeenschappelijke voorzieningen worden aangeboden zoals o.a. spreekkamer, loungeplek, pantry, vergaderruimte/kantine en WiFi.
Oplevering:
- energielabel A;
- hoogwaardige materialen en installaties;
- klimaatinstallatie (ventilatie,verwarming en koeling) d.m.v. individueel regelbare inductieunits.Temperatuur is per 3,60 m seperaat in te stellen;
- systeemplafond met daglichtafhankelijke, beeldschermvriendelijke en energiezuinige verlichting;
- kabelgoten gelegen in de wanden of in de vloeren, met contact- en montagedozen per stramien van 1.80 m;
- toegangscontrolesysteem vanuit de entrees op de begane grond en in de parkeergarage, met spreek-/luisterverbinding en deuropener;
- representatieve entree op de begane grond v.v. natuurstenen vloer en inbouwspots met mogelijkheid voor receptie-/baliefunctie;
- parkeergarage direct toegankelijk vanuit de kantoorruimte, met parkeernorm 1:50;
- grote ramen, die individueel geopend kunnen worden;
- twee liften (13 personen) en twee trappenhuizen;
- pantryaansluiting voorzien van elektrische boiler per verdieping;
- gescheiden sanitaire groepen per verdieping en mindervalidentoilet op de begane grond;
- gevelonderhoudsinstallatie;
- brandmeld- en brandbestrijdingsinstallatie.