Steenworp Bedrijfspanden Informatie Systeem (BIS)

Steenworp Vestigingsadviseurs Haaglanden adviseert en begeleidt (startende) bedrijven bij het vinden van passende bedrijfshuisvesting in de regio Haaglanden.

In ons BIS kunt u door middel van het invoeren van zoekcriteria een selectie maken van hetgeen u zoekt.

De resultaten kunt u bekijken via de lijst-  of kaartweergave. Zodra u doorklikt op een individueel object, treft u de detailgegevens van het object aan en de contactgegevens van de betreffende makelaar of contactpersoon.

Het is ook mogelijk om uw zoekcriteria op te slaan in een zoekopdracht. U ontvangt bij een toekomstige match dan automatisch een email met meer informatie over de nieuw aangeboden objecten die voldoen aan uw criteria.

Mocht u vragen hebben of geholpen willen worden door een vestigingsadviseur neem dan contact met ons op door een email te sturen aan Info@steenworp.nl of te bellen met 070-3141516.

30758

Steenworp-ID
30758
Op de markt sinds
Straat
Honderdland
Nummer
70
Postcode
2676LS
Vestigingsplaats
Maasdijk

of

Kantoor (Hoofdbestemming)

Beschikbare oppervlakte
656 m²
Deelverhuur
Nee
Bedrijfsverzamelgebouw
Nee
Bedrijventerrein
Honderdland (Maasdijk)
Bereikbaarheid
Geen OV-eisen, Autosnelweg binnen 2 km
Prijs per m²
€ 133 per jaar
Totaalprijs
€ 87.000 per jaar
Servicekosten type
Niet van toepassing
Huur- / koopprijs inclusief parkeerplaats
Ja
Parkeerplaatsen
28
Aanbieders
Batenburg Bedrijfshuisvesting
mail: info@batenburg-bhv.nl
tel: 0174-282555
Opmerkingen

Per 1 december 2020 komt er op bedrijvenpark ‘Honderdland’ een representatieve kantoorruimte beschikbaar voor de verhuur. Het betreft het huidige kantoor van Coöperatie DOOR, welke als gevolg van nieuwbouw vrijkomt voor de verhuur. De kantoorruimte is thans ingericht in diverse kantoortuinen, spreekkamers, vergaderruimtes, een technische ruimte en een centrale opgang met sanitaire voorzieningen en trappenhuis. Het kantoor is gelegen op een zichtlocatie langs de Rijksweg A20.
Oplevering:
- Representatieve entree voorzien van plavuizen en liftinstallatie;
- Klimaatbeheersing t.b.v. koeling;
- Verwarming middels CV en radiatoren;
- Glazen scheidingswanden;
- Vloerputten t.b.v. databekabeling;
- Kunststof kozijnen voorzien van isolerende beglazing;
- Kantineruimte inclusief keuken en inbouwkasten;
Tevens is het mogelijk om incidenteel gebruik te maken van een meeting room voor tot 20 - 25 personen en een instructieruimte voorzien van cateringfaciliteiten. Beide ruimtes zijn gelegen op de 2e verdieping.
Bij het object behoren 28 parkeerplaatsen, waarvan er 2 bestemd zijn voor elektrische auto’s.
Binnen de zeer scherpe ‘all-in’ huurprijs zijn de volgende zaken verdisconteerd:
- Huur 656 m² kantooroppervlakte;
- 28 parkeerplaatsen, waarvan 2 met laadpaal (excl. verbruik);
- Schoonmaak van de algemene ruimtes;
- Glasbewassing;
- Verbruik en vastrecht nutsvoorzieningen;
- Incidenteel gebruik 2e verdieping.
Kortere huurtermijnen zullen ten alle tijden met de eigenaar besproken dienen te worden.

Brochures