Steenworp Bedrijfspanden Informatie Systeem (BIS)

Steenworp Vestigingsadviseurs Haaglanden adviseert en begeleidt (startende) bedrijven bij het vinden van passende bedrijfshuisvesting in de regio Haaglanden.

In ons BIS kunt u door middel van het invoeren van zoekcriteria een selectie maken van hetgeen u zoekt.

De resultaten kunt u bekijken via de lijst-  of kaartweergave. Zodra u doorklikt op een individueel object, treft u de detailgegevens van het object aan en de contactgegevens van de betreffende makelaar of contactpersoon.

Het is ook mogelijk om uw zoekcriteria op te slaan in een zoekopdracht. U ontvangt bij een toekomstige match dan automatisch een email met meer informatie over de nieuw aangeboden objecten die voldoen aan uw criteria.

Mocht u vragen hebben of geholpen willen worden door een vestigingsadviseur neem dan contact met ons op door een email te sturen aan Info@steenworp.nl of te bellen met 070-3141516.

9699

Steenworp-ID
9699
Straat
Laan van 's-Gravenmade
Nummer
74
Naam object / bouwdeel
De Regenbogen Business Center 1
Postcode
2495AJ
Stadsdeel
Leidschenveen-Ypenburg (Den Haag)
Vestigingsplaats
Den Haag

of

Kantoor (Hoofdbestemming)

Beschikbare oppervlakte
607 m²
Deelverhuur
Ja
Minimale deelverhuur (m²)
18 m²
Bedrijfsverzamelgebouw
Ja
Bedrijventerrein
Hoornwijck (Den Haag)
Bereikbaarheid
Hoge OV-eisen, Autosnelweg binnen 2 km
Prijs per m²
€ 140 per jaar
Totaalprijs
€ 84.980 per jaar
Servicekosten per m²
€ 45 per jaar
Huur- / koopprijs inclusief parkeerplaats
Ja
Parkeerplaatsen
30
Aanbieders
Nadorp Bedrijfsmakelaars
mail: info@nadorp.nl
tel: 070-3757575
De Regenbogen Beheer
mail: info@deregenbogen.nl
tel: 070-3692520
Opmerkingen

Kantoorruimten in De Regenbogen Business Center 1, gelegen op de 2e en 3e verdieping.
U kunt tegen optimaal flexibele voorwaarden direct gebruik maken van een representatief kantoor op een toplocatie in Den Haag en in de betaalbare huurprijs zijn diverse basis faciliteiten inbegrepen, die u in staat stellen om efficiënter en effectiever te werken. U huurt hiermee een kantoor dat precies bij uw bedrijf past. Heeft u meer of minder meters nodig, dan is dat eenvoudig en op korte termijn te realiseren.
Oplevering:
- Elke kantoorruimte is gemeubileerd;
- Centrale receptionistes (vriendelijke ontvangst gasten en postafhandeling);
- Uw kantoor is tijdens kantooruren altijd bereikbaar;
- Snelle internetfaciliteit (glasvezel);
- Voldoende parkeerplaatsen beschikbaar;
- Een prettige business lounge en gebruik vergaderfaciliteit;
- De RBC-manager die u bij al uw huisvestingsvraagstukken ontzorgt.
Deze basis faciliteiten zijn tegen meerkosten naar gelang uw wensen verder uit te breiden.
Beschikbaar zijn units variërend van 18 - 60 m²
Op aanvraag zijn op de overige verdiepingen grotere ruimtes of zelfs de gehele verdieping beschikbaar.
Per unit behoort 1 parkeerplaats. Het huren van extra parkeerplaatsen is mogelijk.
Huurtermijn vanaf 3 maanden.

Brochures
Google Maps statische kaart